måndag 13 september 2010

Gammal och rynkig

Peeter och jag tog passfoton till våra diplomat-ID häromdagen. De blev riktigt dåliga, trots retuschering. Sen fick vi veta att även barnen behövde ID-kort, så idag gick jag med barnen till ett annat ställe som var mycket proffsigare. De blev jättefina båda två! När Peeter kom hem fick jag veta att vi behövde bilderna digitalt också. Så det var bara att traska tillbaka till fotoaffären. Jag tänkte att jag skulle passa på att ta om mina kort. Piffade mig lite och gick sedan glad iväg för att ta nya kort. De blev tyvärr inte bättre... Det är bara att inse - det var inte fotografen eller fotoaffären det var fel på - det var objektet. Här kommer två fina barn. Rynkiga mamman får inte vara med på bild.

2 kommentarer:

  1. Sååååååååå söta och inga rynkor där inte...:)

    SvaraRadera
  2. Nix, där behövdes ingen retuschering

    SvaraRadera