onsdag 30 maj 2012

Ingrid 9 månader

Igår blev Ingrid 9 månader! Tiden går minst sagt undan... Ingrid är en helt fantastisk liten glad och nöjd tjej och vi njuter till fullo av att vara tillsammans med henne. Just nu tränar hon på att stå. Hon ställer sig upp mot allt hon kan och det går bättre och bättre för varje dag. Hon håller balansen även om man bara håller henne i ena handen. Hon älskar att dansa! Om syskonen dansar hänger hon med med överkroppen. Allt ska fortfarande stoppas i munnen och hon smakar med glädje på allt som vi äter. Morgonpigg är lilltjejen också, just nu är det väckning mellan 05.00 och 05.45 varje morgon. Lite tidigt för min smak...

När Vilma blev 9 månader gick jag tillbaka till jobbet och när Einar blev 9 månader var vi på en långresa i Thailand. Känns väldigt långt borta att börja jobba heltid just nu. Jag har nu varit hemma i nästan 2 år! Samtidigt har min coachverksamhet tagit fart på allvar. Har fått många nya klienter den senaste tiden och inom kort kommer jag ha samlat ihop mina 100 klienttimmar som jag behöver för min internationella coachcertifiering. Det ska firas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar