tisdag 18 januari 2011

37

Fyller 37 år idag. Är det verkligen något att fira?
Jaa!!! Det tycker i alla fall Vilma 4,5 år. Hon har planerat min födelsedag sedan vi kom hit. Frågat vad jag önskar mig, letat efter tårtrecept i kokböcker och undrat vilka vi ska bjuda på kalaset. Dagen började med skönsång, tända ljus och presenter på sängen (jag sov nästan när de kom). Vilma hade köpt ett glitterrosa nagellack till mig! På eftermiddagen kom en dansk vän och hennes dotter, Lene och Sally, på fika. Vilma insisterade på att jag skulle ta på mig kjol. Vi bjöd på citron och marängpaj och jag fick själv leda ”Ja må hon leva”. Sen sjöng de andra ”Happy Birthday” för mig. Blir det ingen fiskdamm? Peeter kom hem tidigt med blommor och av Vilma fick jag minst hundra pussar efter middagen. Jag har alltså blivit ordentligt firad! Imorgon blir det spa-besök och massage med min kära make.

4 kommentarer:

  1. Massor med Grattiskramar från mig!!!

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön födelsedag. :-)
    Ett stort grattis från hela familjen!
    /Toomas & co

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig och idag grattis till Peeter också!

    Camilla & co

    SvaraRadera
  4. Stort tack för era gratulationer! Vilma hade krafter kvar för Peeter så även han blev ordentligt firad igår!

    SvaraRadera