fredag 1 april 2011

full fart framåt

Idag har jag och Amanda, eller Coach Tbilisi som vår verksamhet heter, haft vår första ”Hiking and Co-Coaching” tillfälle. 5 personer dök upp och verkade alla väldigt nöjda efteråt. Var verkligen roligt och gav mig en hel del energi! Förra veckan startade vi upp en ”Vision Group” och har nu genomfört 2 av 4 tillfällen. Jag är i full gång med en klient och startar med en andra nästa vecka. Vi har också fått en förfrågan om teamutveckling från en NGO. Så det är full fart på verksamheten. Tror att jag ska fira det med att låta Olga hämta barnen från dagis och lägga mig i sängen och läsa min bok. Var länge sedan jag tog mig tid för det...
Igår var det officiell invigning av Svenska Ambassaden här i Tbilisi. Den stora celibriteten för kvällen var Carl Bildt. En man som har mycket högt anseende bland många som arbetar i den här regionen. Jag insåg att det finns många fler svenskar här än de vi hittills har träffat. Kändes faktiskt lite ovant att cocktail-prata på svenska...

1 kommentar: