torsdag 5 maj 2011

besatt

Jag är besatt av vädret. Tänk att vädret påverkar en så mycket. Kallt och regn - dåligt humör, varmt och sol - bra humör. Tyvärr har det varit alltför mycket kallt och regn här under mars och april. Jag visste att vårarna här skulle vara regniga och blåsiga, men hade inte förstått att det skulle pågå så länge och att det skulle vara så kallt. Det känns avlägset att tänka sig att längta hem till Sverige på grund av vädret, men det har jag faktiskt gjort. Har pysslat med att göra fotoböcker och har bla gått igenom bilder från våren 2009. Och det var såå många härliga bilder (även om jag såg mig själv i dunjacka och mössa på en bild från juni).

Nu har det i alla fall varit riktigt varmt och skönt i några dagar. Så trots enstaka regnskurar är jag nu på mycket bättre humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar